Saturday, August 30, 2008

Још о Сими и "конгресима"

И још нешто Симо. Како те није срамота да се појавиш било где, међу часним светом? Хтео си да изиграш друге, а сам си на крају извисио. Твоја Мила је, за разлику од тебе, коначно успела да се "удоми". Колико знам она је "почасна председница Светског Српског Конгреса". Летела је од тебе до Дугина и Уагадугуа, Тбилисија, Пекинга и Нџамене, па се на крају бацила у наручје Јовичићу, који још вероватно не зна шта га је снашло (наравно, ако је оснивању ССК пришао са часном и искреном намером). Не знам човека нити знам његове мотиве - (нити ме много занима пошто сам од свега тога давно дигао руке, схвативши да ни у земљи ни у дијаспори ми, овакви какви смо, не можемо ништа озбиљно да учинимо) - али знам да ће му с Милом живот пресести, баш као и теби.

Негде сам раније читао, да је Јовичић рекао, да је "немогуће да на исти састанак позове Алечковићеву и Јанића" - назвавши их представницима "француске и шведске дијаспоре". Одмах сам видео да човек нема представу у какво се коло хвата и да нема никакве шансе да успе у некаквој замисли (ако је ишта и замислио). Између Јанића и Миле, Јовичић се одлучио за Милу. Наравно, када би се ту радило о сексуалном партнеру, избор би био нормалан. Али, човек је изразио жељу да створи Светски Српски Конгрес(!), а одлучио се да такву "институцију" гради са женом која никог не представља, или са женом која се годинама (баш као и ти) лажно представља. Да је мало млађа и лепша, могла би да замени и Миледи и главосечну секиру у истом часу. А ти би, Симо, могао да будеш један од преварених мускетара - Арамис, на пример?

Јовичић изгледа уопште не уме да размишља, или можда уме, пошто је почео да дели захвалнице (ваљда својим меценама) и пре него је његов Васељенски Конгрес основан. Сада му (Јовичићу), вероватно, "власник" Светског Сабора Срба, Владимир Умељић - коме ето недостаје само једно С, па да "слога" не буде крња (можда да дода слово "С" свом презимену) - крпи све по списку. Какви црни "светски сабори и конгреси"; тамо где сте ти и Мила, може постојати само Лудница (видиш, великим словом!), па макар и не била "светска".

Ето, Јовичићу допаде Мила Миледи (да милије не може бити), а Милатовићу остаде Мраовић, то јесте, ти Симо, и некакв полуписмени "speech writer" Урошевић, који сада вошти све редом својом рустик-кочијашком канџијом, почев од твоје Миле (Евите), преко Јовичића (кога он крсти именом "Кенгур"), Јанића (Викинг) и тако надаље...

На крају Симо, да се више никада ниси усудио да кажеш "наше време", пошто моје време нема ничег заједничког са твојим. Ја своје време трошим у својој земљи (каква је да је), а ти своје арчиш крчећи туђе лугове по белом свету. Било би далеко боље да заборавиш Србе и окренеш себи, погледаш се у огледало и схватиш да си ти неко други, баш као и Милатовић и већина вас који "ложите" наиван свет како бисте ви (наводно) хтели да учините нешто корисно за вашу бившу државу, по чему ће вас ваш бивши род памтити. Крајње је време да се освестите и схватите да из вас не говори родољубље, већ похлепа и бес, помешани с изгриженом савести.

Не Симо, не! Мало је вас који имате ичег заједничког са земљом (отаџбином) која вас је изнедрила.

Душан Вукотић


Dusan Vukotic wrote:

Уопште немам намеру да с тобом губим време, Симо. Као што сам претпостављао, ниси смео да укажеш директно на нешто сам наводно слагао о теби (или о било коме другоме).

О томе да ти је жена Кинескиња, ја први пут чујем. Да сам то знао, можда те не бих звао Сима Мандарин. Али и ако бих те звао, то сигурно никада не би било ни у каквој вези са било којим чланом твоје породице. У сваком случају, ја поштујем жене, па и твоју свакако, без обзира на то које су нације, расе, боје коже, нивоа образовања и било чега другог. То са Мао Це Тунгом и тобом, сасвим се случајно поклопило. Ја сам хтео тиме да сликовито представим твоју грандоманску природу, и то је све.

Коначно, ја се лично никада не бих осетио увређеним да ме неко пореди са тако великом и значајним (позитивним) историјском громадом. Био бих на то изузетно поносан, Да није било Мао Цеа, можда Кина данас не би ни постојала, а сигурно је да без њега Кина не би била тако моћна као што је, хвала Богу, данас.

Ако већ причаш о неморалу или некаквој недоследности, тада се упитај, зашто си, као мушкарац и Србин, сада решио да се заштитиш иза "скутова и рукава" своје жене. Мислим да то уопште није у реду. Ти знаш да ја твоју (нити било чију) жену никада нисам поменуо, нити ме икада занимало ко је чија жена, а још мање шта је по нацији, вери и сл.

Душан Вукотић



sima mraovitch wrote:

Dusane,

Tvoji internet tekstovi, na koje si ocigledno ponosan, pored neistina, zaista odaju utisak coveka niskih moralnih kvaliteta. A ti se i dalje hvalis sa njima. Upucujes nas na njih. Zao mi sto moram da ti uputim neprijatne reci, jer i dalje, nepopravljivo i na maliciozan nacin izvrgavas sve ruglu i vredjanju. Mislio sam da si za ove protekle godine relativnog cutanja shvatio neke stvari. Pogresio sam. Nisi se promenio.

Objasni, Dusane, zasto si ulozio toliko truda da me na najnizi nacin blatis kad me nikada u zivotu nisi ni video? Ti dobro znas da sve ono sto si govorio, ili pisao o meni, potice direktno od bivsih komunistickih, sada "demokratskih" dousnika i konzularno-policijs kih informatora iz Pariza. Vlast, i to dobro znas, jer kako kazes bavis se dijasporom, nikada nije zelela da se Srbi Evrope ujedine u jednu evropsku patriotsku organizaciju. Na zalost, koristili su tebe kao pismenog coveka, dousnike na lokalnom terenu kao skupljace sitnih informacija i dezinformacija i uspeh nije izostao. Ti si to pretvarao u recite poslastice koje su nasu u Evropi rado citali, i verovali u njih. Rezultat, dobrim delom zahvaljujuci i tvojoj razbijackoj aktivnosti, Srbi su jedan od retkih naroda koji do danas nisu uspeli da osnuju svoju, od vlasti nezavisnu, organizaciju. Kao sto znas, to je trebalo da bude Kongres Srba Evrope. Ti si iz tvog Zrenjanina obilato doprineo da se preko diskreditacije mene, diskredituje i Kongres. Priznajem kod lakovernih Srba to nije bilo tesko postici. To si dobro znao.

Sta si hteo da postignes time sto me nazivas "Mandarin"? Sta si hteo da postignes sto moju sliku stavljas naspram Mao Ce Tunga? Zar zbog toga sto mi je zena, majka moje troje dece, Kineskinja? Niski udarci, Dusane, nemoralni, za coveka tvojih intelektualnih sposobnosti.

Sta imas od toga da lazes u vezi mojih "odnosa" sa Majklom Djordjevicem, kad coveka u zivotu nisam video, niti imao kontakte sa njim? itd., da ne nabrajam.

Znas Dusane, vreme tvog krasnopisa je proslo. Razocarao si me i kao Srbin i kao intelektualac. Tvoj talenat si mogao bolje da iskoristis.

Ali, dolaze neki novi klinci. Nase vreme prolazi. Kad tad, Srbi Evrope ce se organizovati. Patriotski.

Sima Mraovic

No comments: